جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 5:39:21 AM
  • گروه مطلب:| خبر| انرژی| فارسی|
  • کد مطلب:27398
  • زمان انتشار:دوشنبه 27 ارديبهشت 1400-13:58
  • کاربر:

شرکت نفت ایرانول در روزهای اخیر به محلی برای برگزاری میتینگ‌های سیاسی در فضای مجازی تبدیل شده است.
ایرانول؛ باشگاه سیاسی یا بنگاه تولیدی؟

به گزارش اقتصادنامه، برخی مدیران و کارکنان این شرکت از روز اول ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری، در ساعات اداری با تشکیل اتاق‌های گفت‌و‌گو در کلاب هاوس و بر عهده گرفتن مدیریت این اتاق‌ها، عملا تمرکز خود را بر روی مباحث سیاسی قرار داده و امور تخصصی شرکت را رها کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، اگر خبرنگاران اقتصادی و تخصصی با برخی مدیران این شرکت و دفاتر آنها در ساعات اداری تماس بگیرند، پاسخی دریافت نخواهند کرد اما دیده می‌شود که مدیر مربوطه از ساعات اولیه کار تا پایان وقت اداری در کلاب هاوس، مدیریت اتاق‌های سیاسی را بر عهده گرفته و به عنوان مبصر گروه در حال وقت دادن به کاربران برای اظهار نظر درباره کاندیداهای ریاست جمهوریست!

سوال اینجاست که چرا محیط اداریِ مجموعه‌ای نظیر ایرانول که سهام آن‌متعلق به سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی و آستان قدس است، تبدیل به باشگاه فعالان سیاسی شده است؟

آیا صَرفِ وقت شرکت در امور غیر، از سوی برخی مدیران ایرانول با اصول اخلاقی، حزبی، قانونی و شرعی سازگار است؟

به نظر می‌رسد بهتر است تا مدیران ارشد این مجموعه با رصد نیروهای خود، مراقب باشند تا وقت کارکنان صرف امور توسعه‌ای ایرانول شود، در غیر اینصورت، حضور چند ساعته برخی مدیران این شرکت در کلاب هاوس و بحث درباره موارد غیرمرتبط، آیا می‌تواند چشم‌اندازهای شرکت را محقق کند؟



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین