جمعه 31 فروردين 1403 شمسی /4/19/2024 7:12:55 AM
حسین سلیمی در گفت‌وگو با اقتصادنامه مطرح کرد:

رئیس انجمن سرمایه گذاری مشترک ایرانی و خارجی مطرح کرد: طرح های حمایتی دولت از بنگاه های اقتصادی مانند طرح طراوت بانک صادرات طرح های خوبی بود اما برای اعمال آنها دیر اقدام شد.
رشد اقتصادی کشور به سمت مثبت شدن است/طرح طراوت بانک صادرات حامی بنگاه‌های اقتصادی

حسین سلیمی در گفت‌وگو با اقتصادنامه عنوان کرد: در سالی که به دنبال جهش تولید هستیم بخشنامه هایی که برای ارائه تسهیلات از سوی بانک ها صادر می شود باید شرایط را برای دریافت تسهیلات بنگاه های اقتصادی فراهم آورد تا اثرات آن را بر روی اقتصاد شاهد باشیم.

او افزود: در راستای حمایت دولت از بنگاه های اقتصادی نمره کاملی را دولت نخواهد گرفت از زمانی که رزم‌حسینی در وزارت صمت مشغول به کار شد، در راستای رفع مشکلات صنعت اقداماتی را انجام داد تا تغییرات، اثرات مثبتی در راستای جهش تولید باشد.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران با تاکید بر اینکه رشد اقتصادی کشور به سمت مثبت شدن است اظهار داشت: من فکر می‌کنم اگر مستمر به مشکلات صنعت رسیدگی شود رشد اقتصادی وضعیت بهتری را خواهد داشت.
او ادامه داد: شوربختانه ناهماهنگی های موجود میان برخی از سازمانها و وزارتخانه ها شرایط رسیدگی به مشکلات صنعت را دشوار می کند.
سلیمی در پایان گفت: در چند ماه اخیر دولت برنامه هایی را برای حمایت از تولید کنندگان در دستور کار ق قرار داده است، البته نکته مهم آن است که بخش خصوصی نیاز به حمایت بیشتری نسبت به بخش‌های دولتی دارد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین