شنبه 21 فروردين 1400 شمسی /4/10/2021 6:35:12 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:26957
  • زمان انتشار:شنبه 7 فروردين 1400-12:35
  • کاربر:

سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتریان و در راستای عمل به مفاد قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو، سرعت رسیدگی به شکایات مشتریان را افزایش داد.
کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مشتریان در سایپایدک

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی سایپایدک، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی عملکرد سازمان در خصوص شاخص‌های استراتژیک حوزه امور مشتریان، با توجه به مفاد قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو مبنی بر رسیدگی به درخواست‌های مشتریان در کمتر از ۲۰ روز، شرکت سایپایدک ۸۰ درصد پرونده‌های شکایتی در سال ۹۹ را در مدت زمان ۲۰ روزه تعیین تکلیف کرد.

همچنین بیش از ۸۹ درصد پرونده‌ها تا پایان بهمن ماه سال ۹۹ مختومه شد که نسبت به زمان مشابه سال قبل معادل ۶ درصد افزایش داشته است.

بنابراین گزارش، درصد پرونده‌های باز از ابتدای سال جاری کاهشی بوده است. همچنین متوسط زمان انتظار و ماندگاری پرونده‌های باز روند کاهشی داشته و در بهمن ماه سال ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود ۴۰ درصد بهبود یافته است.

این گزارش می افزاید: در شاخص متوسط زمان مختومگی شکایات به تفکیک ماه، میانگین زمان رسیدگی به درخواست‌های مشتریان در بهمن ماه ۹۹ معادل ۴.۵ درصد نسبت به دی ماه و ۱۵ درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل بهبود یافته است.

لازم به ذکر است بنابر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، سایپایدک در دی ماه سال ۹۹ موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد و ضمن استمرار روند رو به رشد در سال ۹۹, در دی ماه ۹۹ نسبت به دوره مشابه در سال پیش بالاترین میزان رشد امتیاز رضایت مشتریان را در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش کسب کرده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین