جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 9:16:42 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:26456
  • زمان انتشار:سه شنبه 14 بهمن 1399-14:12
  • کاربر:
سعدمحمدی در هفتمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس؛

اردشیر سعدمحمدی سرپرست معانت معدنی وزارت صمت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در هفتمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس با اشاره به جلسه مهم کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مهلت ۱۵ روزه مجلس برای تدوین شیوه نامه جدید ورود صنعت فولاد به بازار بورس خبر داد و وعده داد با همدلی و مشارکت و نظر خواهی از همه متخصصان و صاحب‌نظران فولادی بتوان به منطق کارشناسی در حوزه‌های تولید، صادرات و فروش که مورد نظر همه کارشناسان است دست یافت.
صنعت فولاد نیازمند وحدت، همدلی، سرمایه گذاری و برنامه ریزی است

به گزارش اقتصادنامه، سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و سرپرست معدنی وزارت صمت در هفتمین کنفرانس بین المللی استیل پرایس با موضوع «نوآوری در تولید و فروش» با نگاه ویژه به بازارهای مجازی فولاد، تولید فولادهای سبک و عصرآلیاژ با حضور فعالان صنعت فولاد کشور برگزار شد، طی سخنرانی مبسوطی نیازهای مختلف کشور را در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، استخراج، اکتشاف و تولید و در نهایت صادرات ارائه داد و راه رسیدن به جهش تولید و دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ را همدلی مشارکت همه فعالان صنعت فولاد دانست.
وی با تحلیل بازار صادرات فولاد در جهان سهم فعلی ایران را از بازار مناسب ارزیابی کرد و از انجمن فولاد خواست برای بازاریابی بین‌المللی آنلاین اقدامات جدیدی را پایه‌ریزی نماید.
سرپرست معاونت معدنی وزارت صمت ادامه داد: عراق، امارات، عربستان و قطر در حال برنامه‌ریزی برای توسعه صنعت فولاد هستند که اگر ما در همه زمینه‌ها برنامه‌ریزی و رشد و توسعه مناسب نداشته باشیم این بازار بزرگ را از دست خواهیم داد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اکتشاف را یکی از نیاز‌های حیاتی کشور در صنعت فولاد خواند و گفت: برای توسعه و اکتشاف مورد نظر سند چشم انداز ۱۴۰۴ نیاز به بیش از ۹.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری هستیم.
وی با اشاره به پیشرفت همه جانبه علمی دنیا یکی از نیازهای اساسی صنعت معدن بویژه فولاد را آموزش در همه سطوح بیان کرد.
سعدمحمدی در پایان گفت: تحقق تولید مورد اشاره سند چشم انداز ۱۴۰۴ در سایه برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و بهره‌وری مناسب قابل تحقق است که این جز در سایه همدلی، گفتگو، تبادل نظر توجه به همه بخش‌های صنعت فولاد امکان‌پذیر نخواهد بود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین