جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 9:03:36 AM

محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، در حاشیه جلسه امروز دولت درباره اختلاف‌ نظر وزرای صمت و اقتصاد بر سر قیمت فولاد، درباره اظهارات اخیر وزیر صمت گفت: او نباید بحثی که می‌توانست در جاهای دیگر مطرح شود را در جلسه‌ای که خبرنگاران بودند مطرح می‌کرد.
واکنش واعظی به اظهارات وزیر صمت درباره قیمت فولاد

به گزارش اقتصادنامه به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز دولت در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره اختلاف‌نظر وزرای صمت و اقتصاد بر سر قیمت فولاد اظهار داشت: اختلاف‌نظر بر سر ریال نیست؛ وزارت اقتصاد می‌گوید بورس مسئول قیمت‌گذاری است و وزارت صمت هم می‌گوید کالای تولید شده باید با قیمت مناسب به‌دست مصرف‌کننده برسد.
وی افزود: به‌نظر من وزیر صمت نباید بحثی که می‌توانست در جاهای دیگر مطرح شود را در جلسه‌ای که خبرنگاران بودند مطرح می‌کرد و این کار خوبی نبود. ما به همکاران می‌گوییم نتایج را در اختیار مردم قرار دهند؛ مردم نباید شاهد اختلافات ما باشند بلکه باید شاهد هماهنگی‌ها باشند.
وزیر صمت نباید موضوعی که نهایی نشده را رسانه‌ای می‌کرد. واعظی همچنین درباره اختلاف نظر دو وزارت خانه صمت و اقتصاد سر قیمت فولاد گفت: اختلاف نظر بر سر ریالی نیست هم وزارت صمت و هم اقتصاد روی این موضوع مخالفند که پول‌ها به جای جیب مردم به جیب واسطه‌ها برود و هر دو در اصول هم عقیده هستند.  


وی اضافه کرد:‌ وزارت اقتصاد می‌گوید من مسئولیت بورس را برعهده دارم و نحوه فرمول قیمت‌گذاری باید طوری باشد که بورس به هم نریزد و وزارت صنعت معدن و تجارت می‌گوید قیمت کالایی که تولید می‌کنم نباید با بازار مصرف زیاد باشد.


رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد در دولت ادامه داد: وزیر صمت هم نباید این بحث که نهایی نشده را در جلسه‌ای با حضور خبرنگاران رسانه‌ای می‌کرد. به همکاران توصیه می‌کنم نخست کار را بین خود نهایی کنند و بعد نتیجه آن را به اطلاع مردم برسانند چون مردم باید شاهد هماهنگی‌های ما باشند نه اختلاف نظرهای ما.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین