چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 شمسی /5/15/2024 11:00:43 PM
اتاق مشترک ایران و ایتالیا با همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند:

دوره آموزشی «مدیریت بحران با رویکرد کارآفرینی» با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و اتاق مشترک ایران و ایتالیا، در روزهای ۲۰، ۲۲ و ۲۴ دی ماه ۱۳۹۹برگزار می‌شود.
دوره آموزشی مدیریت بحران با رویکرد کارآفرینی

به گزارش اقتصادنامه، اتاق مشترک ایران و ایتالیا، با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد دوره آموزشی «مدیریت بحران با رویکرد کارآفرینی» را برگزار کند.
هدف از برگزاری این دوره آموزشی ۱۲ ساعته، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مدیران و کارشناسان است و وحید ناصحی فر، عضو هیئت‌علمی گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی سخنران این دوره آموزشی است.
تعریف بحران و انواع بحران، فرآیند مدیریت بحران، طبقه‌بندی بحران‌ها، بحران‌های اقتصادی، بحران در شرکت‌های کوچک و واحدهای تجاری SBU، الگوی انسان مبارز: ویژگی‌های مدیران بحران، مدیریت بحران اثربخش: منابع، تجهیزات، آمادگی و تمرین، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در شرایط بحران، سناریونویسی در مدیریت بحران و... محتواهای ارائه‌شده در این دوره آموزشی خواهد بود.
دوره آموزشی مدیریت بحران در روزهای ۲۰، ۲۲ و ۲۴ دی‌ماه به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره می‌توانند به www.iiccim.ir مراجعه کنند. در پایان این دوره به مشارکت‌کنندگان، گواهی معتبر اعطا خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۵۰۰۸۶ داخلی ۱۰۱ و ۱۰۸ تماس حاصل فرمایید.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین