جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 4:31:47 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:23478
  • زمان انتشار:يکشنبه 23 آذر 1399-22:31
  • کاربر:

مدیرعامل سابق مجتمع فولاد خوزستان پیام قدردانی صادر کردند.
پیام قدردانی مدیرعامل سابق مجتمع فولاد خوزستان

به گزارش اقتصادنامه به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد خوزستان؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بنام خداوند بخشاینده و مهربان

مردم عزیز و شریف خوزستان،

فولاد مردان نستوهِ فولاد خوزستان

خداوند رحمان را شاکرم که حقیر را در آزمونی سخت و شیرین، فرصتی داد تا در کنار شما خدمت کنم و با مغتنم دانستن این فرصت، با تمام وجود خدمتگزاری را مشق کنم.

امید که در پیشگاه حضرت باریتعالی و محضر شما عزیزان، از این آزمون رو سفید بیرون آمده باشم.

بی شک، مدتی را که توفیق خدمت در خاکِ مقدس خوزستان داشتم، بهترین ایام عمرم دانسته و می دانم و باری، سجده شکر بجا می آورم.

بی گمان چنانچه توفیقی در مجموعه فولاد خوزستان از رشد و توسعه پایدار، تداوم تولید و صادرات گرفته تا تلاش های جهادی در حوزه مسئولیت های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، رضایتمندی از بهبود اوضاع معیشتی پرسنل و بازنشستگان محترم و… حاصل شده، پس از الطاف حق تعالی، نتیجه مرحمت یکایک فولاد مردان و مرهون لطف و اعتماد آحاد مردم و یاری مسئولین دلسوزی بوده که برای سربلندی فولاد خوزستان از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند.

هدف غایی همۀ ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پس از کسب رضایت الهی، جز نشاندن لبخند بر لبان مردم چیز دیگری نیست و یقین دارم این مهم جز با حمایت، حضور و تلاش جمعی و استمداد از قدرت لایزال الهی و توسل به ائمه اطهار (ع) و همچنین عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج) از طریق دیگری امکان ‌پذیر نخواهد بود. پس باز شاکر و خرسندم و خدای قادر متعال را شاهد می گیرم که در راه این هدف والا از آنچه در توان جسمی، روحی و فکری داشتم در طبق اخلاص و در خدمت آن مردم نجیب و همکاران شریف و زحمت کش خویش بکار گرفتم.

از امروز نیز در هر سنگری که توفیق خدمت حاصل شود، با کمال افتخار، همواره خود را خادم اهالی شریف خوزستان و مجموعه فولاد می دانم.

از آنجا که قصور و تقصیر با ذات آدمی همراه و عجین است و در این فقره، حقیر نیز مستثنی نیستم، اگر سهوا کوتاهی و خطایی در حق عزیزی رخ داده، خاضعانه طلب عفو و بخشایش دارم و حلالیت می طلبم.

” تا چه قبول افتد و چه در نظر آید”

در پایان ضمن تبریک به جناب آقای قلعه نوی، برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون توام با سلامتی دارم.

 

و العاقبه للمتقین

علی محمدی



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین