جمعه 28 ارديبهشت 1403 شمسی /5/17/2024 11:12:02 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:23470
  • زمان انتشار:يکشنبه 23 آذر 1399-12:53
  • کاربر:

بر اساس تصمیم مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام فولاد خوزستان با حضور ۵۳درصدی سهامداران، افزایش سرمایه فخوز از مبلغ ۱۹ هزار و ۴۸ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال به مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال به تصویب رسید.
افزایش سرمایه فولاد خوزستان به تصویب رسید

به گزارش اقتصادنامه، این افزایش سرمایه از محل سود انباشته بوده و به منظور اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌ای صرف خواهد شد.

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد خوزستان به منظور استماع گزارش هیات مدیره و حسابرس و بازرس قانونی در خصوص پیشنهاد افزایش سرمایه و اتخاذ تصمیم‌گیری برای افزایش سرمایه برگزار شد.
مهران عباس زاده، معاون منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان گفت: فولاد خوزستان با توجه به برنامه های توسعه ای، در پی افزایش سرمایه است و آخرین سرمایه در سال ۹۷ بوده است.
وی برنامه فخوز، را افزایش سرمایه ۵ هزار میلیارد تومان از محل انباشت سرمایه مطرح کرد و عنوان داشت که انشااله در این مجمع تصویب خواهد شد.
عباس زاده اظهار داشت: رکوردهای متعددی در بخش تولید و حوزه های ستادی و ... تحت مدیریت و هدایت هیات مدیره و مدیرعامل شرکت صورت گرفته است. همچنین در ۸ ماهه گذشته برنامه تولید ۲ میلیون و ۵۳۳ هزار تن بوده که خوشبختانه از برنامه پیش هستیم.
معاون منابع انسانی شرکت ادامه داد: روند افزایش تولید بسیار مهم است که تا پایان امسال ما به سقف عملیاتی شرکت خواهیم رسید که جز افتخارات شرکت است.

۶۱ درصد فروش داخلی و ۳۹ درصد به صادرات اختصاص یافته است
عباس زاده اذعان داشت: در سال ۹۶ تا ۹۷ نزدیک به ۳ میلیارد تومان میزان صادرات فولاد خوزستان بوده و در شش ماهه ۲۶۴ میلیون دلار صادرات ما در سایت کدال به ثبت رسیده است. همچنین بازارهای صادراتی ما در ۴ گوشه جهان است و اهداف صادراتی ما محقق شده است.
وی یکی از شاخص های مهم تولید، را تناژ به ازای هر نفر مطرح کرد و گفت: در این شاخص نیز افزایش بهره وری داشته ایم.
عباس زاده با تاکید بر اینکه تمام دستاوردهای فولاد خوزستان در قالب سیستم های مدیریتی اتفاق افتاده است ادامه داد: در برنامه سند چشم انداز ۱۴۰۴ با فراز و نشیب هایی همراه هستیم که یکی از این عوامل کمبود کنسانتره است که فولاد خوزستان باید در این زمینه به سرمایه گذاری بپردازد.

استخراج و اکتشاف اکنون برنامه اصلی ما است
معاون منابع انسانی شرکت گفت: به دنبال تکمیل زنجیره در فولاد خوزستان هستیم تا به اهداف استراتژیک دست یابیم.
وی بحث انرژی و آب را در این مجموعه مورد توجه جدی دانست و مهم ترین اصل شرکت را مدیریت انرژی مطرح کرد. و بر این مساله تاکید داشت که؛ ارتقا بهره وری منابع، اجرای طرح های توسعه و متوازن سازی ظرفیتها، تکمیل زنجیره تولید در صنایع و توسعه بومی سازی از جمله برنامه های توسعه ای شرکت است. اینکه بتوانیم به عنوان یک هلدینگ فعالیت کنیم از جمله اولویت ها و برنامه های شرکت است.
فولاد خوزستان یک منشور پایداری دارد و زمانی اتفاق خواهد افتاد که در سه بعد اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی به طور همه جانبه فعال شود که تضمین این موارد منجر به توسعه و ایجاد منشور پایدار خواهد بود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین