جمعه 14 ارديبهشت 1403 شمسی /5/3/2024 5:23:09 PM

مشاوران استارتاپ‌های برگزیده دومین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی که از مرحله شکل‌دهی به مرحله شتاب‌دهی ورود پیدا کردند، انتخاب شدند.
مشاوران «ایمینو» در مرحله شتابدهی استارتاپ‌ها انتخاب شدند

به گزارش اقتصادنامه، بر اساس فراخوان دومین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی ( اینوماین) از ١٢٠ ایده پذیرش‌شده ۱۵ ایده حائز شرایط و در قالب این ایده‌ها ۵ استارتاپ از مردادماه در "ایمینو" مستقر شدند تا در مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران با بهره‌مندی از خدمات آموزشی، مشاوره‌‌ای، کارگاهی و آزمایشگاهی و سایر خدمات مرتبط با گذراندن دوره‌های شکل‌دهی و شتاب‌‌دهی آماده معرفی به سرمایه‌گذاران شوند.
مشاوران علمی و تخصصی استارتاپ‌های برگزیده راه یافته به «ایمینو» در راستای تقویت ارتباط نوآوران با سرمایه گذاران معرفی شدند.

بنا بر بررسی های صورت گرفته در مرکز نوآوری معدن و صنایع معدنی ایران، آقای حمید محمدی‌پور با مقطع دکتری مدیریت بازرگانی به عنوان مشاور توسعه بازار، آقای مهندس هادی افشاری فارغ‌التحصیل رشته مدیریت MBA از دانشگاه صنعتی شریف به عنوان مشاور مالی و سرمایه‌گذاری، آقای سجاد شکوهیار فارغ التحصیل دکتری مهندسی صنایع و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان مشاور کنترل پروژه و آقای مهدی نیامنش فارغ التحصیل دکتری نرم افزار دانشگاه شریف به عنوان مشاور حوزه آی تی استارتاپ ها انتخاب شدند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین