جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 4:44:13 PM
۱۲۶.۲۹۶ میلیارد ریال درآمد از ابتدای سال مالی استخراج شد؛

بیشترین میزان فروش شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در آبان ماه، در بخش بازار داخلی بوده و عمده‌ترین محصول فروش رفته در این حوزه محصول «کنسانتره آهن (خشک)» بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۳ درصد افزایش فروش را در پی داشته است.
رشد ۲۴۵درصدی درآمدها به‌کام سهامداران «کچاد»

به گزارش اقتصادنامه، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد شناسایی شده خود را برابر با مبلغ ۲۶.۲۹۶ میلیارد ریال گزارش کرده که این درآمد حاصل از دو بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده، درآمد "کچاد" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه مجموعاً ۱۲۶.۲۹۶ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.
درآمد بدست آمده شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در آبان ماه، رشد ۳ درصدی درآمد را در مقایسه با ماه گذشته تجربه کرده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش درآمد ۲۴۵ درصدی را به همراه داشته و این شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه رشد درآمد ۹۹ درصدی را به ثبت رسانده است.
بر پایه این گزارش، شرکت "کچاد" در آبان ماه سال جاری، مجموع فروش محصولات خود را بالغ بر ۱.۳۹۶.۷۱۹ تن گزارش کرده که عمده این فروش محصولات در بخش «فروش داخلی» بوده، همچنین نسبت به مهرماه با افزایش فروش ۳ درصدی مواجه بوده است.
بر پایه این گزارش، بیشترین میزان فروش شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در آبان ماه، در بخش بازار داخلی بوده و عمده‌ترین محصول فروش رفته در این حوزه محصول «کنسانتره آهن (خشک)» با ۶۸۰.۶۶۲ تن بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۳ درصد افزایش فروش را در پی داشته است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین