پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 شمسی /4/25/2024 8:28:43 AM
محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران ترور شد

وزیر امور خارجه در پیامی ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست‌ها را محکوم کرد و این ضایعه را به ملت ایران تسلیت گفت.
انتقاد ظریف از معیارهای دوگانه اروپا در مواجهه با تروریسم
به گزارش اقتصادنامه، مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست‌ها را به شدت محکوم کرد.
وی، شهادت این دانشمند برجسته و مدیر موفق را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت خامنه ای مقام معظم رهبری، مردم عزیز کشورمان، همکاران وی در وزارت دفاع و خصوصا خانواده گرامی این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.
محمدجواد ظریف، همچنین در حساب توییتر خود در خصوص کشته شدن محسن فخری زاده نوشت که "نشانه‌های جدی از نقش اسراییل در آن دیده می‌شود".

ظریف نوشته است: "تروریست‌ها یکی از دانشمندان برجسته ایرانی را ترور کردند" و این "نشان‌دهنده جنگ طلبی از سر بیچارگی مرتکبین آن است".

به نوشته وی ایران از جامعه بین‌المللی و به ویژه اتحادیه اروپا می‌خواهد "استاندارد‌های دوگانه شرم‌آور خود و محکوم کردن این عمل تروریستی دولتی فرامی‌خواند".

بعدازظهر امروز (جمعه)، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.


نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین