جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 11:32:37 AM
چرا نباید در بانک ملت حساب باز کرد؟

از همان لحظه ورود با توجه به فضای به هم ریخته بانک، در انتخابمان تردید کردیم. کارمندان با لباس های نه چندان مناسب پشت شعبه قرار گرفته بودند. یکی آدامس می جویید، یکی مرخصی بود، یکی هم آنقدر سرش شلوغ بود که به مشتریان بهایی نمی داد.
تجربه بد حساب باز کردن در بانک ملت
اقتصادنامه، علیرضا بهداد: هفته گذشته با یکی از دوستان تصمیم گرفتیم برای شروع یک همکاری، حسابی مشترک در یکی از بانک های کشور باز کنیم.
از آنجا که به دلیل فعالیت در روزنامه های مختلف هر کدام دارای حسابی در یکی از بانک های مختلف کشور هستیم، تصمیم گرفتیم بانکی جدید که در آن حساب نداریم را برای گشایش حساب مشترک انتخاب کنیم.
به استناد تبلیغات سطح شهر و فضای مجازی تصمیم گرفتیم در بانک ملت این حساب را باز کنیم از این رو یکی از شعب آن را انتخاب کرده و راهی این بانک شدیم.
از همان لحظه ورود با توجه به فضای به هم ریخته بانک، در انتخابمان تردید کردیم. کارمندان با لباس های نه چندان مناسب پشت شعبه قرار گرفته بودند. یکی آدامس می جویید، یکی مرخصی بود، یکی هم آنقدر سرش شلوغ بود که به مشتریان بهایی نمی داد.
تصور می کردیم که چون میخواهیم در این بانک افتتاح حساب کنیم فرش قرمز برایمان پهن می کنند اما از همان دقایق اول متوجه شدیم که این ما هستیم که به خاطر افتتاح حساب در این بانک باید از آنان تشکر کنیم!
برای دقایقی احساس کردیم در صف شیر یارانه ای هستیم. نوبت که به ما رسید کارمند مربوطه به بهانه های مختلف از انجام کار ما سر باز زد و هر اقدامی انجام داد تا ما نتوانیم حساب باز کنیم.
برای کپی گرفتن از مدارکمان مجبور شدیم در آن گرمای ظهر راهی خیابان ها شده و جایی را برای کپی گرفتن از مدارکمان پیدا کنیم. حتی به ما گفتند که باید برای گرفتن کد رهگیری کارت ملی جدید به ثبت احوال مراجعه کنید که این کار را هم انجام دادیم و با خیالی راحت وارد شعبه شدیم تا کارمان انجام شود. 
ساعت 11 وارد شعبه شده بودیم و حالا ساعت یک شده بود. به مسوول شعبه مراجعه کردیم و گفتیم مدارکی را که خواسته بودید آماده است. با برخوردی بسیار زننده گفت بنشینید صدایتان می کنم. نیم ساعت گذشت اما صدایمان نکرد. 
دوباره مراجعه کردیم گفت بروید باجه ای دیگر. به باجه ای که گفته بود رفتیم که او گفت باید نوبت بگیرید. اعتراض کردیم که نیم ساعت است منتظر مانده ایم اگر قرار ابود نوبت بگیریم باید همان اول می گفتید.
فرآیند آنقدر عصبانی کننده بود که با مسوول باجه درگیری لفظی پیدا کردیم و در نهایت با واژه هایی چون "برو گمشو"، "برو به هر کسی میخوای بگو" و حتی تهدید به ضرب و شتم مواجه شدیم. سریع به پلیس 110 زنگ زدیم تا بلکه از این طریق مشکلمان حل شود.
پلیس که وارد شعبه شد، رئیس شعبه به جای حمایت از ما و توبیخ کارمند خود که سبب شده بود فضای بانک به هم بریزد، متشنج شود و آبروی شعبه برود، ما را مورد عتاب خود قرار داد تا متهم را به جای شاکی بنشاند. کارمند خاطی هم با دیدن پلیس دوباره داد و بیداد راه انداخته بود و در حضور او با قلدربازی هایی سعی می کرد فضا را متشنج کند.
مامور پلیس با دیدن صحنه پیشنهاد داد که حساب در شعبه ای دیگر باز شود و موضوع خاتمه یابد. ما هم تصمیم گرفتیم تا زمانی که پاسخی قانع کننده از سوی بانک ملت نشنویم و نتیجه برخورد با کارمندان خاطی را نبینیم هرگز به سمت افتتاح حساب در این بانک نرویم و به دیگران هم پیشنهاد کنیم تا با توجه به رفتارهای نامناسب برخی کارمندان این بانک و نداشتن استراتژی مناسب برای جذب مشتری، هرگز به سمت افتتاح حساب در بانک ملت نروند.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین