پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 شمسی /4/25/2024 2:01:19 PM

استفاده از توانایی نیروهای جوان یک راهکار مهم برای حل مسائل کشور است؛ بدین منظور از اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی صنایع کشور دعوت بعمل آمده تا نقش هماهنگ‌ساز در دعوت از دانشجویان داوطلب  برای خدمت در طرح سفیران بهره‌وری را در سطح کشور بر عهده بگیرند 
اولین جلسه سفیران بهره‌وری تشکیل شد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی بهره‌وری ایران، صبح امروز در سازمان ملی بهره‌وری ایران، اولین جلسه سفیران بهره‌وری تشکیل شد. این جلسه با حضور ریاست سازمان ملی بهره‌وری ایران، مهندس فاطمه پهلوانی، دکتر شجاعی؛ نایب رئیس انجمن مهندسی صنایع ایران و 9 نفر از نمایندگان اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی صنایع کشور تشکیل شد.

فاطمه پهلوانی ضمن تشریح برنامه‌های دردست اقدام سازمان برای ایجاد شبکه ملی بهره‌وری گفت: استفاده از توانایی نیروهای جوان یک راهکار مهم برای حل مسائل کشور است؛ بدین منظور از اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی صنایع کشور دعوت بعمل آمده تا نقش هماهنگ‌ساز در دعوت از دانشجویان داوطلب برای خدمت در طرح سفیران بهره‌وری را در سطح کشور بعهده بگیرند تا ضمن ترویج بهره‌وری در مسیر توسعه فرهنگ بهره‌وری در مدارس فعالیت نمایند.
وی افزود: برای اجرای این طرح جلساتی با استارت آپ های طراح بازی‌های تفکر خلاق و بازی‌های بهره‌وری برگزار شده و در مراحل بعد سفیران برای اجرای بازی‌ها در مدارس منتخب آموزش خواهند دید.
به نقل از روابط عمومی‌سازمان‌ملی بهره‌وری، به زودی جزییات بیشتری از این طرح‌ به اطلاع علاقمندان و داوطلبان خواهد رسید.



نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین