جمعه 31 فروردين 1403 شمسی /4/19/2024 3:23:00 AM

طی مراسمی امروز سید احمد نبوی دبیر کل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) در حکمی " سجاد سیف " را به سمت مدیر روابط عمومی و سخنگوی انتخابات این حزب منصوب کرد. 
سجاد سیف مدیر روابط عمومی و سخنگوی انتخابات حزب همت شد

به گزارش اقتصادنامه، متن کامل این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای سجاد سیف
سلام علیکم،
نظر به تعهد و تجارب جنابعالی ؛ بموجب این حکم به سمت مدیر روابط عمومی و سخنگوی انتخابات حزب همدلی مردم تهران ( همت) از سوی دبیر کل منصوب می گردید.
لذا با نصب العین قرار دادن تقوی، توکل به خداوند متعال و به پشتوانه سوابق ممتد و با اطمینان خاطر از موفقیت شما در این عرصه، امیدوارم ضمن تعامل نزدیک با عوامل ذیربط و با بهره گیری حداکثری از ظرفیت های موجود، وظایف و ماموریت های ابلاغی را به نحو احسن و شایسته به انجام رسانید.
سید احمد نبوی 
دبیر کل حزب همدلی مردم تهران(همت)
شایان ذکر است حزب همدلی مردم تهران (همت) با گفتمان دوری از اشتباهات دو جریان سیاسی عمده کشور( اصلاح طلب و اصولگرا) و نیز گفتمان اشتغال دهه شصتی‌ها رویکرد مستقلی دارد و آغاز گر جریان تحول خواهی است. 
گفتنی است سجاد سیف دانش آموخته ارشد مدیریت دولتی از جوانان دهه شصتی و از فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی کشور سالها در مطبوعات محلی، استانی و کشوری و روابط عمومی سازمان ها در مسیر آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی فعالیت جدی داشته است و از تعامل ‌و ارتباط خوبی با جامعه رسانه و فعالین اجتماعی و سیاسی کشور برخوردار است.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین