سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 شمسی /5/14/2024 4:19:34 AM
محسن رهامی، دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تشریح کرد:

دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت و گو با انتخاب نسبت به عملکرد ضعیف اکثریت وزرا از دولت روحانی انتقاد کرد و از آنان خواست که صادقانه کنار بکشند.
برخی وزرا در ستاد رقیب بودند/ اگر مواضع و شعارهای روحانی را قبول ندارید، صادقانه کنار بکشید

به گزارش اقتصادنامه، رهامی گفت: آنطور  که انتظار می رود دولت منسجم نیست، چه از لحاظ وزرا، چه از لحاظ فرمانداران، بخشداران و مدیران ارشد و جز. در واقع، این آقایان در حمایت از دولت یکدست عمل نمی کنند.

او افزود: در طول انتخابات، بعضی مسئولین دولتی در تهران و در شهرستان ها نه تنها حمایت آنچنانی نداشته اند، بلکه بعضا در ستادهای رقبای روحانی حضور داشتند و بعضا امکانات اداری را تقدیم رقیب می کردند.

رهامی گفت: در دیداری خصوصی به آقای روحانی هم گفته ایم که دولت باید یکدست شود. متاسفانه آرمان های دولت از سوی خیلی از افراد دنبال نمی شود. اگر مردم خواسته ی دیگری داشتند که به جناح رقیب رای می دادند که بعضا شعارهای جذابی هم داشتند. اگر دوستان مواضع و شعارهای روحانی را قبول ندارند، صادقانه کنار بکشند و جایشان را به کسانی دهند که به آرمان ها و شخص روحانی پایبند و وفادار هستند.

دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: برخی در طول انتخابات به نوعی محافظه کاری داشتند. انگار نیم نگاهی به روحانی داشتند و نیم نگاهی دیگر به رقیب داشتند تا در صورت پیروزی اش، بتوانند پست شان را حفظ کنند.

او گفت: به غیر از ظریف، طیب نیا و قاضی زاده هاشمی، خود را ملزم به دفاع نمی دیدند یا زهد سیاسی به خرج می دادند که پذیرفته نبود. بالاخره وقتی اطلاع رسانی نمی شود، ابهام بوجود می آید و این مسبب تاثیرگذاری منفی بر افکار عمومی می شود.

رهامی افزود: فکر میکنم روحانی متوجه شده و دنبال زمینه سازی برای ایجاد تغییرات است. در حوزه تغییر وزرا هم اکنون مجلس با دولت همراه است و عذری پیذرفته نیست.

او گفت: در حوزه اطلاع رسانی، باید دولت جدیت به خرج دهد و گذشته را جبران کند. اگر تلاشی نشود، مانند دوره اصلاحات، فضا به رقیب واگذار می شود و نهایتا مانند 84 رقابت را واگذار می کنیم و مجددا به نقطه زیر صفر برمی گردیم. اگر افکار عمومی از مسائل مطلع نشوند، در 1400، مردم بی خبر خواهند بود و رای 16 میلیونی امروز اصولگرایان به 25 میلیون تبدیل خواهد شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین