پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 شمسی /5/2/2024 9:03:10 PM
فرصت اشتغال برای زندانیان جرائم عمد، غیر عمد، زنان سرپرست خانوار و معتادان بهبود یافته

 مدیران صندوق کارآفرینی امید ازمجموعه صنعتی آرشیا بازدید کردند. 
بازدید مدیران صندوق کارآفرینی امید ازمجموعه صنعتی آرشیا

به گزارش اقتصادنامه، نوراله‌زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به همراه علی ربیعی رییس هیات مدیره و آبیلی رییس صندوق کارآفرینی امید  در خراسان رضوی از مجموعه کارخانجات تولید محصولات زیتون ارشیا بازدید و همراه کارگران روزه خویش را افطار کرد.

علیرضا نبی مدیرعامل این مجموع صنعتی در سخنانی گفت: در حال حاضر در مجموعه کارخانجات آرشیا در مشهد، مینودشت و محمود آباد حدود ۱۰۰۰ نفر مستقیم مشغول به کارند. برای استخدام افراد می بایست در یکی از این چهار دسته زندانیان جرائم عمد، زندانیان جرائم غیر عمد، زنان سرپرست خانوار و معتادان بهبود یافته باشند.

وی گفت: هم اکنون در کارخانه ارشیا مشهد بیش از ۱۷۰ نفر مشغول بکار هستند.

 در ادامه علی ربیعی نیز در سخنانی کوتاهی با اشاره به وجود حرم مطهر امام هشتم در مشهد مقدس گفت: امروز توفیق حضور در حرم منور امام رضا (ع) را داشتیم که با حضور در جمع شما کارگران و مجموعه کارکنان آرشیا به جرات می‌توان گفت از حرم به حرم دیگری آمدیم و شاهد مجموعه‌ای پر تلاش، خلاق و منحصر به فرد آمدیم.

رییس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید به کارگران توصیه کرد: حال که با تلاش زمینه بازگشت خود را با حمایت مدیریت خلاق مجموعه فراهم نموده اید سعی کنید تا افراد مشابه شرایط شما به آغوش جامعه برگشته و مانند شما در رشد و شکوفایی اقتصاد گام بردارند.

 

 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین