جمعه 28 ارديبهشت 1403 شمسی /5/17/2024 1:31:58 AM
روایت روحانی از وزرایی که برایش یک قدم هم برنداشتند

رئیس جمهور جمعه شب گذشته، در ضیافت افطار با وزرا، معاونان، استانداران و روسای سازمانها، از وزرایی که در ایام انتخابات حاضر نشدند حتی یک کلام هم درباره حمایت از او سخن بگویند، پرده برداشت.
برخی سینه سپر کردند و برخی هم لخ لخ/ آدرس وزرای محافظه کار و بی وفا کجاست؟

به گزارش اقتصادنامه، حسن روحانی در این مراسم صریحا از وزرایی که توان دفاع از دولت را دارند خواست که داوطلب ماندن در دولت دوازدهم باشند.

رئیس جمهور گفت: ما در 4 سال دولت یازدهم، به دلایلی یک خورده سخت گیری نکردیم. الان وقت ندارم وگرنه توضیح می دادم. همه ی افراد در دولت بدون استثنا زحمت کشیدند. کسی نیست که زحمت نکشیده باشد و از دولت دفاع نکرده باشد.

او افزود: اما همه هم یک جور نبودند، مختلف بودند. بعضی ها با همه توان آمدند، گیوه را  ور کشیدند، آستین ها را بالا زدند و به میدان آمدند. اما بعضی ها پاشنه گیوه شان خوابیده بود و ور نکشیدند. لخ لخ کردند. یک مقدار راه آمدند و زحمت کشیدند. یک عده وقتی به دولت حمله می شد، با همه قدرت آمدند و با همه وجودشان دفاع کردند. چون دفاع از دولت، دفاع از ملت است.

روحانی تصریح کرد: اشتباه نشود، این بحث وکیل الدوله و .. لاطائلات است. دولت منتخب ملت است. ما چیزی نداریم جز رای مردم. دولت و ملت نداریم، ملت است که دولت را انتخاب میکند. همه چیز برای ملت است. کسی که از دولت دفاع میکند، از رای مردم دفاع میکند، از اکثریت دفاع میکند، از ملتش دفاع میکند. بعضی ها سخت شان بود دفاع کنند، خیلی نرم حرف میزدند و آرام. اگر در تنگنای 30 خبرنگار قرار میگرفتند، در آن تنگنا یک کلمه ای می فرمودند. حرف نمی زدند و سینه سپر نمی کردند.

او ادامه داد: ما یک بار سنگینی بر دوش داریم. هر کسی که آماده است که این بار را بر دوش بگیرد باید داوطلب باشد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین