سه شنبه 11 آذر 1399 شمسی /12/1/2020 9:23:56 PM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:20903
  • زمان انتشار:پنجشنبه 1 آبان 1399-15:23
  • کاربر:

مدیران گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف تکریم مشتریان و جامعه و توسعه کانال‌های ارتباطی با آنان، اقدام به پاسخگویی در صفحه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی می‌کنند.
کانال‌های ارتباط ایران‌خودرو با مخاطبان توسعه می‌یابد

به گزارش اقتصادنامه، امروز پنجشنبه اول آبان‌ماه، نخستین برنامه پاسخگویی مدیران ایران‌خودرو با حضور مدیر بازاریابی و شبکه فروش در صفحه اطلاع‌رسانی این شرکت در اینستاگرام به اجرا گذاشته شد.
در این برنامه به سوالات مهم و پرتکرار مشتریان و دنبال‌کنندگان در حوزه فروش، تحویل، قیمت، ثبت نام و... پاسخ داده شد که با استقبال و بازخورد مثبت دنبال‌کنندگان این صفحه روبه‌رو شد.
علاوه بر حوزه فروش، پاسخگویی مدیران ایران‌خودرو در حوزه های مورد علاقه و خواست مخاطبان نیز در دستور کار صفحه اطلاع‌رسانی این شرکت قرار دارد.
در حال حاضر این صفحه به نشانی ikcopressofficial@ با بیش از ۱۱۱ هزار دنبال‌کننده،‌ صفحه اصلی اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو در اینستاگرام به شمار می‌رود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین