جمعه 28 ارديبهشت 1403 شمسی /5/17/2024 1:34:12 PM
گفت‌وگو با رویا جدیدی، تهیه کننده برنامه تلویزیونی نوسان

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی "نوسان" آموزش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را از ارکان مهم تیم تولید این برنامه خواند و تصریح کرد دغدغه ما بیان سلیس سازوکارهای حاکم بر بازار سرمایه و هدایت هوشمندانه تازه واردان این عرصه است.
با نوسان بازار سرمایه را رصد کنید
رویا جدیدی در گفت‌وگو با "اقتصادنامه" افزود: عرضه سهام عدالت و برخورداری تعداد کثیری از هم وطنان از کد بورسی ما را بران داشت تا با هدف کوتاه کردن دست سودجویان این بازار آموزشی در خور مخاطب فراهم آوریم.
او افزود: با توجه به اهمیت این موضوع حدود دو ماه است که برنامه زنده تلویزیونی نوسان بطور زنده روی آنتن شبکه پنج می‌رود تا کارشناسان خبره این بازار با زبان ساده سازوکارهای موجود در آن برای مردم تشریح کنند.
خانم جدیدی گفت: "نوسان" برنامه‌ای مبتنی حضور موثر و فعال یک شورای سیاستگذاری متخصص و اتاق فکری متبحر است و به‌طور هفتگی اتفاقات بازار سرمایه را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه به گفته کارشناسان سواد مالی در میان مردم ایران در سطح پایینی قرار دارد اذعان داشت: در طول دو ماهی که از پخش این برنامه می‌گذرد با توجه به نظرسنجی‌های صورت گرفته متوجه شدیم مخاطبان زیادی به خود جلب کرده و ذهنیت آنان نسبت به بازار سرمایه تغییر یافته است.
خانم جدیدی گفت: آموزش بورس به زبان ساده یکی از اهداف تیم اجرایی نوسان است تا بتواند دانش مالی مردم را بالا ببرد که به همین خاطر بزرگان بازار سرمایه هر هفته در این برنامه حضور پیدا کرده و راهکارهای خود را برای فعالیت مردم در بازار سرمایه اعلام می‌کنند.
جدیدی در تشریح برنامه نوسان افزود: گفت‌وگوی ویژه،گزارش تحلیل هفته، آموزش بورس در قالب اینفوگرافیک و برگزاری کلاس درس و تهیه گزارش مردمی مرتبط با موضوع از جمله بخش‌های این برنامه به شمار می روند.
به گزارش اقتصادنامه، برنامه نوسان ساعت ۲۰ جمعه‌های هر هفته بطور زنده و به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه پنجم سیما پخش می‌شود.


نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین