جمعه 31 فروردين 1403 شمسی /4/19/2024 2:06:54 AM
جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌ وگو با "اقتصادنامه":

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اصلاح ساختار بودجه در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفته است و امیدواریم که دربودجه سال ۱۴۰۰ اجرایی شود.
هدف اصلاح ساختار بودجه «شفاف سازی»است

کوچکی‌نژاد در گفتگو با «بیرونیت» با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار بودجه بیان کرد:در طرح اصلاح ساختار بودجه بخش‌های مختلف از جمله مالیات، بخشودگی مالیات، ادغام برخی دستگاه ها ،شرکت های دولتی و بخش های مختلف بودجه نیاز به اصلاحات اساسی دارد که تحقیق و تفحص آن در این کمیسیون در حال انجام است تا شفاف‌سازی برای بخش مختلف بودجه کشور ایجاد شود.

وی افزود: در کنار طرح اصلاح ساختار بودجه سازمان دیوان محاسبات کشور نیز گزارشی را با توجه به وضعیت بودجه در کشور گردآوری کرده است که با جمع بندی آن در صدد هستیم که مجموعه درستی از اطلاعات را در راستای اصلاح صحیح ساختار بودجه ارائه دهیم.

این نماینده مجلس درباره اجرای این طرح در سال ۱۴۰۰ گفت: در مجلس بسیار تلاش کردیم تا دولت با اصلاح ساختار بودجه در سال ۱۴۰۰ موافقت کند این در حالی است که این طرح دامنه دار است و امیدوارم که بتوانیم برای سال آینده آنرا اجرایی کنیم.

کوچکی نژاد در پایان گفت: طرح اصلاح ساختار بودجه دو فوریتی است در غیر اینصورت می توانستیم آن را در دستور کار قرار داده و در قالب طرح یک فوریتی مورد بررسی قرار دهیم که البته در این شرایط نیز به زمان زیادی نیاز داریم.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین