شنبه 1 ارديبهشت 1403 شمسی /4/20/2024 7:28:14 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:20881
  • زمان انتشار:چهارشنبه 30 مهر 1399-12:36
  • کاربر:

اتخاذ رویکرد جامع که منجر به حصول نمونه‌های معدنی استاندارد از ابتدا تا انتهای زنجیره معدنکاری شود، یک ضرورت است.
فراخوان عضویت در باشگاه متخصصان نمونه برداری معدنی

به گزارش اقتصادنامه، در پروژه‌های معدنی فرآیند نمونه‌برداری ممکن است با خطا همراه باشد. مطالعه انواع این خطاها، نشان می‌دهد شرط لازم و نه کافی برای نمونه‌برداری صحیح، وجود نیروی انسانی متخصص در امر نمونه برداری به عنوان مسئول نمونه‌برداری است.

آزمایشگاه کانساران بینالود با توجه به سابقه دیرینه خود در انجام آنالیزهای تخصصی با بالاترین ابزارهای کیفیت‌سنجی، وجود این نقیصه را در عملیات معدنکاری کشور به خوبی احساس کرده و بر اساس وظیفه حرفه‌ای خود با مشارکت موسسه پژوهشی و آموزشی یونیدرو با هدف تربیت حرفه‌ای و ایجاد شبکه‌ای از نیروهای متخصص و ماهر در نمونه‌برداری معدنی، اقدام به ایجاد باشگاه مهارت‌پروری متخصصان نمونه‌برداری مواد معدنی کشور نموده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی binaloud.com/Club، ضمن مطالعه کامل دستورالعمل عضویت در این باشگاه، با مزایا و نحوه عضویت آشنا شده و درخواست عضویت خود را از مسیر طراحی شده در سامانه ارائه دهند.

مدت زمان ثبت درخواست‌ها از تاریخ ۱۵ مهرماه تا ۱۵ آبان ماه سال ۹۹ است.

با توجه به سیاست‌گذاری‌های انجام‌شده، درخواست متقاضیان واجد شرایط ظرف مدت 20 روزکاری پس از اتمام مهلت ثبت‌نام اولیه، بررسی و نتایج آن از طریق سامانه باشگاه و همچنین به‌صورت ارسال پیامک و ایمیل به متقاضی، اعلام خواهد شد. پذیرفته‌شدگان در این مرحله به‌عنوان اعضای موقت باشگاه محسوب‌شده و مطابق دستورالعمل‌های مندرج در سامانه، پس ازاخذ شرایط لازم و مهارت‌های مورد نیاز، به عضویت پیوسته تغییر وضعیت می‌دهند.

به‌دلیل ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی با هدف توسعه مهارت‌های تخصصی موردنیاز، در پذیرش درخواست‌ها محدودیت لحاظ خواهد شد.

لازم به ذکر است براساس نیازسنجی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در سال جاری یک‌بار و در هر سال، حداکثر دو بار فراخوان عضویت اعلام خواهد شد.

به‌منظور ترویج فرهنگ مهارت‌پروری تخصصی در فعالیت‌های معدنی، در این نوبت از فراخوان، عضویت و ارائه مهارت‌ها رایگان است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین