سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 شمسی /4/23/2024 3:44:06 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:19559
  • زمان انتشار:سه شنبه 1 مهر 1399-8:59
  • کاربر:
مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد هرمزگان گفت:

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد هرمزگان گفت: ارزیابی شایستگی های کارکنان شرکت، در اولویت حوزه منابع انسانی فولاد هرمزگان است.
ارزیابی شایستگی‌های کارکنان در اولویت منابع انسانی است

به گزارش اقتصادنامه، امین رنجبرفرد، مدیر آموزش و توسعۀ منابع انسانی فولاد هرمزگان،  ارزیابی شایستگیهای کارکنان این شرکت را از اولویتهای اصلی حوزۀمنابع انسانی دانست و گفت: کانون ارزیابی در فولاد هرمزگان با حضور ارزیابان مجرب و با استفاده از آخرین متدهای روز، شایستگیهای عمومی و مدیریتی نیروی انسانی شرکت را در همۀ سطح و ردههای سازمانی موردبررسی و سنجش قرار میدهد تا با شایستهسالاری، نیروی انسانی سازمان را در مسیر تعالی هرچه بیشتر رهنمون سازیم.

وی از فرایند کانون ارزیابی بهعنوان یک مدل جامع برای توسعۀ منابع انسانی این شرکت یاد و اضافه کرد: گزارشهای بازخورد حاصل از این فرایند در فرایندهای آموزش، توسعه و توانمندسازی کارکنان و تدوین برنامههای توسعۀ فردی همکاران مورد استفاده قرار میگیرد.

مدیر آموزش و توسعۀ منابع انسانی فولاد هرمزگان در همین خصوص خاطرنشان کرد: در این کانون مهارتهای ادراکی، تصمیمگیری، ارتباطی، کار تیمی، مدیریت افراد، مدیریت عملکرد کارکنان، شمِّ تجاری و رهبری با ابزارهای مختلف مورد ارزیابی و سنجش قرار میگیرد.

رنجبرفرد، جانشینپروری با استفاده از نیروهای کیفی و شایسته بهمنظور تأمین نیازهای پستهای سازمانی در سطوح مدیریتی را از نتایج ارزیابیها در این کانون دانست.

وی از ارزیابی تمامی کارشناسان این شرکت در فرایند کانون ارزیابی و توسعه تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: برگزاری فرایند کانون ارزیابی و توسعه که اصلیترین ابزار ارزیابی شایستگیهای عمومی و مدیریتی کارکنان است، از سال ۱۳۹۵ و بهصورت مستمر و مؤثر و در راستای اهدافی چون توسعۀ توانمندیهای کارکنان و همچنین ارتقای کارکنان شایسته در مجموعۀ شرکت فولاد هرمزگان با محوریت واحد آموزش و توسعۀ منابع انسانی در حال اجراست.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین