پنجشنبه 30 فروردين 1403 شمسی /4/18/2024 11:32:02 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:18500
  • زمان انتشار:دوشنبه 24 شهريور 1399-16:26
  • کاربر:
نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شوری اسلامی گفت: احداث جاده رابّر به کرمان با حمایت ها و راهبری ایمیدرو و همچنین سرمایه گذاری شرکت ملی مس، باعث اجرا و تسریع در عملیات اجرایی جاده، رونق معادن و توسعه اقتصادی و بهبود شاخص های اجتماعی و افزایش رفاه مردم شریف منطقه خواهد شد.
احداث جاده رابُر به کرمان با حمایت های ایمیدرو عملیاتی می شود

به گزارش اقتصادنامه، صمدالله محمدی افزود: توسعه زیرساخت حمل و نقل جاده ای، یکی از الزامات مهم رشد اقتصادی، افزایش رفاه عمومی و بهبود شاخص های اجتماعی به شمار می رود و جاده کرمان - معدن مس درآلوی رابُر از جهات مختلف در افزایش رشد اقتصادی و ارتقاء شاخص های اجتماعی منطقه موثر است.

وی با اشاره به مزیت های احداث جاده فوق، گفت: ایجاد جذابیت برای سرمایه گذاران بخش دولتی و خصوصی و رونق معادن و توسعه صنایع معدنی و کشاورزی، دسترسی آسان و ارزانتر مردم منطقه، کارکنان معدن مس درآلوی رابُر و کاهش هزینه های حمل و نقل محصولات این و تامین تجهیزات مورد نیاز معدن و کارخانه از مزیت های این جاده است.
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی افزود: از دیگر مزیت های احداث این جاده می توان به کاهش زمان و هزینه انتقال محصولات کشاورزی مردم منطقه به بازار مصرف و افزایش رفاه اقتصادی و اجتماعی مردم، نقش موثر جاده مناسب در تقویت پدافند غیرعامل و مدیریت بحران های مختلف و کاهش مخاطرات تصادف برای مردم اشاره کرد.
وی افزود: به ویژه که در برنامه ها مقرر شده است زادگاه شهید قاسم سلیمانی به عنوان محل گردشگری معنوی و مقاومت معرفی شود و پذیرای گردشگران از ایران اسلامی و کشورهای مختلف جهان باشد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شوری اسلامی عنوان کرد: از تلاش های دکتر غریب پور رییس هیئت عامل ایمیدرو و همچنین دکتر سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی مس ایران در زمینه تحقق اجرای جاده کرمان معدن مس درآلوی رابر قداردانی می کنم.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین