جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 8:16:57 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:18493
  • زمان انتشار:دوشنبه 24 شهريور 1399-15:56
  • کاربر:
در بازدید از کارخانه و معدن طلای هیرد مطرح شد:

روز گذشته سید مسلم مظهری، رئیس سازمان بازرسی خراسان جنوبی به همراه سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان از طرح احداث واحد فرآوری و معدن طلای هیرد بازدید کرد.
تقدیر رئیس سازمان بازرسی خراسان جنوبی از پیشرفت طرح احداث واحد فرآوری طلای هیرد

به گزارش اقتصادنامه، رئیس سازمان بازرسی خراسان جنوبی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده توسط ایمپاسکو در خراسان جنوبی گفت: نظم ساختاری موجود در این شرکت مثال زدنی است و به طور حتم روحیه جهادی مدیریت و کارکنان این مجتمع سبب شده با وجود موانع و مشکلات موجود به پیشرفت مورد انتظار در این پروژه دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: همچنین پیشرفت قابل قبول طرح احداث واحد فرآوری طلای هیرد، نشان دهنده عزم جدی و انگیزه شرکت برای انجام فعالیت های تولیدی و ایجاد ارزش افزوده مواد معدنی در استان می باشد.

مظهری برای رفع مشکلات پیش روی طرح از طریق مبادی قانونی قول مساعد داد و گفت: در مواردی نیز که ابهام قانونی وجود دارد، آمادگی داریم از طریق شورای دستگاه های نظارتی مشکلات پیش روی پروژه را برطرف کنیم و این پیگیری ها تا زمان حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: ما در سازمان بازرسی خراسان جنوبی در زمینه مشاوره های فنی، حقوقی و پشتیبانی های قانونی می توانیم به عنوان عضو افتخاری در کنار شرکت تهیه و تولید مواد معدنی باشیم.

رئیس سازمان بازرسی خراسان جنوبی در خصوص تأمین آب کارخانه هیرد نیز گفت: این مشکل از طریق شورای دستگاه های نظارتی پیگیری و در این خصوص جلسه ای با حضور دستگاه های ذی ربط برگزار می شود.

علیرضا جلالیان؛ مدیر مجتمع محدوده های اکتشافی خراسان جنوبی نیز در این بازدید گزارشی از میزان پیشرفت و موانع پیش روی طرح ارائه و اظهار داشت: در حال حاضر نبود زیرساخت ها بخصوص تأمین آب کارخانه هیرد یکی از مهمترین مشکلات پیش روی طرح بوده که نیاز به حمایت سازمان بازرسی دارد.

وی ضمن تقدیر از حضور و بازدید سازمان بازرسی از طرح فرآوری طلای هیرد، اظهار داشت: بازدید میدانی و انگیزه کمک دستگاه های نظارتی مایه دلگرمی است و امیدواریم با کمک شما و سایر دستگاه ها بتوانیم راه اندازی این پروژه را سرعت ببخشیم.

همچنین در این بازدید مدیر پروژه احداث طرح فرآوری طلای هیرد ( شرکت آبادراهان پارس) ضمن ارائه گزارشی از میزان پیشرفت پروژه، موانع و مشکلات پیش روی این طرح را تشریح کرد و رئیس سازمان بازرسی استان نیز برای رفع این موانع قول مساعد داد.

گفتنی است؛ در ادامه این بازدید رئیس سازمان بازرسی استان از عملیات اکتشافات تکمیلی در تارگت ۱ معدن طلای هیرد بازدید و از نحوه مدیریت، کارشناسان مجرب و روحیه جهادی کارکنان این مجتمع تقدیر و تشکر کرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین