جمعه 10 فروردين 1403 شمسی /3/29/2024 2:46:11 PM

عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین روز سفر به سیستان و بلوچستان، از کارخانه فرآوری مس گیتی مهر روشنا واقع در ناحیه صنعتی نصرت آباد از توابع زاهدان بازدید کرد.
ساخت دومین کارخانه لیچینگ مس کشور در سیستان و بلوچستان با مشارکت بانک توسعه تعاون

به گزارش اقتصادنامه، عیسی منصوری در این بازدید که با همراهی عصارزاده عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون و مسئولان استانی انجام شد، با ابراز خرسندی از اجرای طرح های اثربخش در استان، نقش هماهنگی و هم افزایی مدیران سیستان و بلوچستان را در پیشبرد برنامه ها مطلوب و مهم ارزیابی کرد.
لازم به ذکر است که کارخانه فرآوری مس گیتی مهر روشنا با ظرفیت اسمی و تولید ۱۰۰۰ تن پودر مس و ۷۰۰ تن کاتد مس در ناحیه صنعتی نصرت آباد در حال اجراست.
مرحله اول سرمایه گذاری این واحد فرآوری مس، 270 میلیارد ریال است که ۱۵۰ میلیارد ریال آن از محل منابع تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با عاملیت بانک توسعه تعاون تامین می شود.
اشتغال این واحد پس از بهره برداری و‌ بر اساس آخرین اصلاحیه ی جواز تاسیس ۱۸۴ نفر خواهد بود.
لازم به ذکر است: هیات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارشنبه به منظور بازدید از طرح های اشتغالزایی سیستان و بلوچستان و شرکت در نشست های تخصصی توسعه ای، به این استان سفر کردند. این هیات متشکل از حجت اله میرزایی و عیسی منصوری معاونان امور اقتصادی و توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و برخی اعضای هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون است که به مدت دو روز در سیستان و بلوچستان حضور خواهند داشت.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین