پنجشنبه 9 فروردين 1403 شمسی /3/28/2024 6:30:28 PM

از دوشنبه این هفته(۲۷ مرداد) زمانبندی جلسات معاملاتی به صورت موقت تغییر می‌کند.
معاملات بورس از روز دوشنبه شیفتی انجام می‌شود

به گزارش اقتصادنامه، معاونت بازار شرکت بورس اعلام کرد: با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مبنی بر پر تراکنش بودن معاملات شرکت های برخی صنایع، به استناد مواد 2 و 3 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و در راستای بهبود کارکرد سامانه معاملاتی، زمانبندی جدید جلسات معاملاتی صنایع در بورس تهران بصورت موقت از مورخ 27 مرداد 99 تغییر می کند.

براساس این گزارش در جلسه معاملاتی اول زمان پیش گشایش از ساعت 30 : 8 الی 45 : 8 و زمان انجام معاملات از ساعت 45 : 8 الی 45 : 11 می باشد.
در این جلسه معاملاتی کلیه صنایع، به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت های چند رشته ای صنعتی و صنعت فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله هستند.

در جلسه معاملاتی دوم زمان پیش گشایش از ساعت 00 : 12 الی 15 : 12 و زمان انجام معاملات از ساعت 15 : 12 الی 15 : 15 می باشد.

گفتنی است در جلسه معاملاتی دوم صنایع فلزات اساسی، شرکتهای چند رشته ای صنعتی و فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله می باشند

شایان ذکر است که کلیه صندوقهای قابل معامله (ETF)، اوراق بهادار با درآمد ثابت و نیز معاملات تمامی نمادهای آتی سبد سهام در جلسه دوم معاملاتی قابل معامله خواهند بود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین