دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 شمسی /5/13/2024 3:48:27 PM
آغاز جنگ لفظی قالیباف با جریان های اقتصادی و سیاسی کشور:

محمدباقر قالیباف گفت: نباید چون بلد نیستیم کاری را انجام دهیم غرغر کنیم. حسادت گاهی اوقات باعث می‌شود حرف‌هایی زده شود که اصلا درست نیست.
از روی حسادت غرغر می‌کنند/ حقوق 1.5 میلیون تومانی مردم را از خداوند دور می کند

به گزارش اقتصادنامه، محمدباقر قالیباف امروز در مراسم افتتاح تصفیه خانه دریاچه خلیج فارس گفت: در تمامی این سال‌ها مورد انتقاد هر دو جریان سیاسی کشور بوده‌ام تنها به این دلیل که به میل آنها رفتار نکردم. می‌گویند طی ده سال اخیر شهر را نابود کردند! کسانی این سخنان را مطرح می‌کنند که خودشان بیشتر از ما در این شهر فرصت داشتند اما اقداماتی انجام نداده‌اند. همیشه در پست‌هایی به مراتب بالاتر از ما قرار داشته‌اند اما هیچگاه اقدامات و عملکرد خود را مطرح نمی‌کنند.

او افزود: بدون ایراد نیستیم اما قطعا اشکالات ما از آن عزیزان کمتر است و خروجی ما بیشتر بوده  است. نباید چون بلد نیستیم کاری را انجام دهیم غرغر کنیم. حسادت گاهی اوقات باعث می‌شود حرف‌هایی زده شود که اصلا درست نیست.

قالیباف گفت: وقتی ۶۰ درصد خانواده‌های ما درآمد ماهیانه شان کمتر از ۱ و نیم میلیون تومان است از خدا دور می شوند ما باید بتوانیم سعادت اخروی و دنیوی مردم را تامین کنیم. باید شرایطی را مهیا کنیم که بتوانند بندگی خداوند را بکنند.

او افزود: شمایی که ۱۳ سال مسئولیت مترو را بر عهده داشتید و ادعا می‌کنید که این کاره هم بودید حداقل این ۵ سال که زیر نظر ما بودید را با آن ۸ سال مقایسه کنید و ببینید در آن ۸ سال چه کارهایی صورت گرفت و در مقابل، این ۵ سال پیشرفت چگونه بود؟



منبع: كانال رسمي قاليباف

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین