پنجشنبه 30 فروردين 1403 شمسی /4/18/2024 4:50:21 AM
  • گروه مطلب:| خبر| خودرو| فارسی|
  • کد مطلب:14711
  • زمان انتشار:شنبه 28 تير 1399-9:54
  • کاربر:

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت باحضور در گروه خودروسازی سایپا از توانمندی‌ها و دستاوردهای این مجموعه در زمینه طراحی و ساخت خودرو و آماده‌سازی خطوط تولید محصولات جدید بازدید کرد.
بازدید معاون وزیر صمت از گروه خودروسازی سایپا

به گزارش اقتصادنامه، مهدی صادقی نیارکی در بازدید از شرکت‌های سایپا و پارس‌خودرو و همچنین مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا که با حضور سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد و معاونان این گروه برگزار شد، ضمن بررسی مراحل آماده‌سازی و راه‌اندازی خطوط تولید محصولات جدید سایپا شامل S200 و Q200 در شرکت پارس‌خودرو، در جریان دستاوردها و نوآوری‌های این گروه در طراحی و ساخت محصولات و پلت‌فرم‌های جدید خودرویی قرار گرفت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از پارس‌خودرو گفت: ظرفیت هایی که در پارس خودرو وجود دارد بسیار کاربردی و درخور توجه است.

صادقی نیارکی ادامه داد: با توجه به مسیر جهش تولید که در سال جاری چراغ راه صنایع کشور است، افزایش تولید و گسترش سبد محصولات در صنعت خودرو کشور از اهمیت بالایی برخودار است که این مهم بدون شناخت و استفاده مفید از توانمندی های داخلی میسر نمی شود.

وی افزود: فعالیت هایی که در جهت رشد تولید در شرکت پارس‌خودرو انجام شده به زودی به بار خواهد نشست.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، پروژه‌های مختلف طراحی و ساخت محصولات جدید مبتنی بر پلت‌فرم SP100، برنامه عرضه 8 محصول جدید در سال جاری و دو سال آینده، مراحل طراحی مدل‌های مختلف فیس‌لیفت محصولات و آزمایشگاه‌های تست فنی خودرو در این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید همچنین برنامه تولید محصولات جدید سایپا در سال جاری و ظرفیت خطوط تولید با محوریت اجرای طرح‌های مختلف فروش خودرو مبتنی بر برنامه تولید و عرضه خودروهای مشتریان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی اقدامات گروه خودروسازی سایپا در زمینه توسعه و تعمیق داخلی‌سازی قطعات خودرو و همکاری با

شرکت‌های دانش‌بنیان و قطعه‌سازان داخلی در زمینه رشد تولید محصولات از دیگر مواردی بود که در این بازدید صورت گرفت.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین