چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 شمسی /4/24/2024 8:58:07 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:13311
  • زمان انتشار:چهارشنبه 28 خرداد 1399-22:36
  • کاربر:

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر یک روزه به استان اصفهان برای انجام چند برنامه بازدید، افتتاح و کلنگ زنی در مجتمع های فولادی فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان حضور می یابد.
سفر یک روزه سرپرست وزارت صمت به اصفهان و حضور در شرکت های فولاد مبارکه و ذوب آهن

به گزارش اقتصادنامه، حسین مدرس خیابانی در این سفر یکروزه با حضور در شرکت فولاد مبارکه پست‌های اصلی توزیع برق ۴۶۳ کیلو ولت شهیدخرازی را در این شرکت مورد افتتاح قرار خواهد داد.

همچنین کلنگ زنی پروژه نورد گرم شماره ۲ شرکت فولاد مبارکه مزین به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.
حسین مدرس خیابانی در ادامه حضور در فولاد مبارکه از خطوط تولید این شرکت بازدید به عمل خواهد آورد و در نشست با مدیران کارخانه در جریان آخرین اقدامات انجام شده در حوزه جهش تولید قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با حضور در مجتمع ذوب آهن اصفهان، از روند تکمیل تعمیرات اساسی کوره بلند ذوب آهن بازدید به عمل خواهد آورد.

حسین مدرس خیابانی همچنین از پروژه تزریق پودر زغال به کوره بلند و خطوط تولید ریل ملی در ذوب آهن بازدید می کند.

وی همچنین در نشستی با مدیران شرکت ذوب آهن جدیدترین اقدامات انجام شده این شرکت را در حوزه جهش تولید مورد بررسی قرار خواهد داد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه سفر خود به استان اصفهان و حضور در شرکت های فولاد مبارکه و ذوب آهن، مجتمع صنعتی سپاهان باطری تولید کننده انواع باتری های خودرو در آمپر های مختلف را بهره برداری می کند.

مجتمع صنعتی سپاهان باطری تولید کننده انواع باتریهای خودرو در آمپرهای مختلف، باتریهای اتومبیل با تکنولوژی برتر EFB_AGM و گرمسیری، باتریهای UPS و صنعتی
و انواع صفحات پانچ که در انواع اتومبیلهای ساخت داخل و وارداتی و باتری برای مصارف صنعتی بکار می رود.
این طرح در شهرک صنعتی اشتران واقع شده و با میزان سرمایه گذاری ریالی بالغ 120 میلیارد ریال و ارزی بیش از 21 میلیون یورو تکمیل شده و برای 85 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

شرکت مجتمع سپاهان باتری بزرگترین تولید کننده باتری در کشور در بخش خصوصی می باشد که طرح توسعه انجام شده ظرفیت تولید را 50% افزایش داده است.

گفتنی است؛ مدرس خیابانی در پایان این سفر در نشستی با فعالان اقتصادی استان اصفهان تشکل‌های بخش خصوصی ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات وزارت صمت در سال جهش تولید، مسائل و مشکلات مرتبط با تولید و تجارت را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

منبع: شاتا



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین