پنجشنبه 9 فروردين 1403 شمسی /3/28/2024 8:22:06 PM
محمدرضا نجفی‌منش در گفت‌وگو با اقتصادنامه:

رئیس کمیسیون تسهیل محیط کسب و کار و رفع موانع تولید اتاق تهران درباره ارائه تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا توسط بانک صادرات مطرح کرد: هر چند ارقام ۱۲ تا ۱۶ میلیون و ارائه تسهیلات در این مقادیر، درد زیادی را دوا نمی کند، اما توجه داشته باشید در شرایطی به سر می‌بریم که ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند، در چنین شرایطی همین ارقام هم می تواند مسکنی برای گذر از بحران باشد.
تسهیلات بانک صادرات مسکنی برای گذر از بحران است/رویکرد بانک صادرات در شرایط شیوع کرونا جای تقدیر دارد

محمدرضا نجفی‌منش در گفت‌و‌گو با اقتصادنامه بیان کرد: واقعیت این است که آسیب وارد شده از شیوع کووید ۱۹ برای شماری از مشاغل بسیار جدی بوده است. مشاغل مرتبط با صنعت گردشگری، اصنافی مانند رستوران داران، برگزارکنندگان مراسم جشن و عزا و شمار گوناگونی که ذکر نامه همه آنها از حوصله این گفت وگو خارج است، متاثر از شیوع کرونا آسیب های جدی را متحمل شده اند.

نجفی منش ادامه داد: در چنین شرایطی یک بانک پیش قدم شده و در حد توان خود حرکتی برای سبک کردن فشار شرایط کنونی وارد بر صنایع انجام داده است، این حرکت جای تقدیر دارد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم ارائه این تسهیلات به درستی انجام شود تا در شرایط سخت کنونی کارگشای کسب و کارها باشد، نه کورسوی امیدی که به ناامیدی بینجامد. در نهایت این اقدام بانک صادرات قدم خوبی است اما کافی نیست و با این ارقام مشکلات کسب و کارها حل نمی‌شود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین