شنبه 1 ارديبهشت 1403 شمسی /4/20/2024 12:28:21 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:12225
  • زمان انتشار:سه شنبه 20 خرداد 1399-15:42
  • کاربر:

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: دومین واحد دانه بندی و پرعیار سازی منیزیت نوک آباد نصرت آباد به زودی به بهره برداری خواهد رسید .
بهره برداری از دومین واحد دانه بندی و پرعیار سازی منیزیت سیستان و بلوچستان در آینده ای نزدیک

به گزارش اقتصادنامه، محمود رضا رحمتیان در بازدیدی که به همراه ابراهیمی «سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان» از معدن و واحدهای دانه بندی و پرعیار سازی منیزیت نوک آباد نصرت آباد داشت ، تصریح کرد: واحد دانه بندی و پرعیار سازی منیزیت نوک آباد نصرت آباد با پیشرفت فیزیکی 98 درصدی به زودی افتتاح خواهد شد .

وی ادامه داد : این بازدید با هدف مشاهده آخرین وضعیت روند پیشرفت فیزیکی واحدهای دانه بندی و پر عیار سازی منیزیت و ایجاد زیرساخت ها از جمله راه دسترسی ، مخابرات ، فیبر نوری انجام شد.

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود : سهام دار و سرمایه گذار واحد دانه بندی و پرعیار سازی منیزیت نوک آباد نصرت آباد شرکت سهامی خاص تهیه و تولید مواد نسوز کشور می باشد که در حال حاضر خطوط تولیداین واحد دانه بندی و پرعیار سازی به طور کامل به بهره برداری رسیده و فعال می باشد .

رحمتیان بیان کرد: میزان سرمایه گذاری در این واحد به رقم 20 میلیارد تومان رسیده و هم اکنون 45 نفر به طور مستقیم در این کارخانه مشغول به کار شده اند .

وی ادامه داد : با تکمیل شدن بخش های دیگر این واحد و افتتاح آن میزان اشتغال زایی مستقیم این کارخانه به تعداد 70 نفر خواهد رسید .

این مقام مسئول در ادامه گفت : شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور نسبت به اخذ جواز تاسیس واحد فرآوری پخت کلسینه و زینتر ( مواد حاصل از فرآوری منیزیت ) در شهرک صنعتی زاهدان با مساحت30 هکتار اقدام نموده که عملیات زیربنایی و خرید ماشین آلات و خط تولید در دست اقدام می باشد .

گفتنی است که در ادامه از معدن منیزیت نوک آباد که تامین کننده مواد اولیه واحد دانه بندی و پرعیار سازی منیزیت که در مجاورت این واحد می باشد ، بازدید بعمل آمد .

منبع: شاتا



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین