جمعه 31 فروردين 1403 شمسی /4/19/2024 7:10:59 PM

رییس پارلمان بخش خصوصی در نامه‌ای به رییس سابق مجلس ضمن قدردانی از تلاش‌های او در پیگیری حل مشکلات فعالان اقتصادی، ابراز امیدواری کرد این الگوی همکاری قوه مقننه با اتاق ایران و فعالان اقتصادی تداوم یابد.
تقدیر رییس پارلمان بخش خصوصی از خدمات علی لاریجانی

به گزارش اتاق بازرگانی ایران، «غلامحسین شافعی» با ارسال نامه‌ای به «علی لاریجانی» از تلاش‌های قوه مقننه برای پیگیری و حل مشکلات فعالان اقتصادی و تصویب قوانینی از جمله «بهبود مستمر محیط کسب و کار» قدردانی کرد.

شافعی در این نامه خاطرنشان کرد: امیدواریم الگوی جدیدی که از همکاری قوه محترم مقننه با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این دوران بنا نهاده شد، در دوره جدید قانونگذاری نیز توسعه یافته و تقویت شود.

متن کامل نامه رئیس اتاق ایران به شرح زیر است:

«احتراماً به نمایندگی از سوی اعضاء اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و همچنین فعالان اقتصادی بخش خصوصی بر خود لازم می دانم از تلاش های صادقانه و  بی وقفه جنابعالی در جایگاه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در 12 سال اخیر صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

دیدگاه علمی شما به مسائل بنیادین و زیربنایی کشور، درکنار پیگیری های مجدانه حضرتعالی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی، در تصویب قوانینی همچون "بهبود مستمر محیط کسب و کار" ، "حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی" ، "افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی" و "رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی" "قانون تجارت" و ده‌ها قانون دیگر مرهون توجه خاص آن برادر عزیز و بزرگوار و اهتمام نمایندگان محترم مجلس در این ادوار است.

امیدواریم الگوی جدیدی که از همکاری قوه محترم مقننه با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این دوران بنا نهاده شد، در دوره جدید قانونگذاری نیز توسعه یافته و تقویت شود.»

منبع: ایرنا



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین